czwartek, 20 października 2011

Reklamy, których szukaliście: wprowadzamy niestandardowe reklamy AdSense w sieci wyszukiwania

W Google dokładamy wszelkich starań, by zapewnić wyświetlanie jak najlepszych reklam na stronach wyników wyszukiwania. Chcemy, aby i Twoja strona była dzięki temu jak najlepsza. Jeśli Twoja witryna jest zorientowana na wyszukiwanie – np. jej użytkownicy poszukują pracy, ofert turystycznych, produktów lub firm lokalnych – wyświetlane reklamy można teraz kierować na to samo zapytanie, które jest używane do wyświetlenia wyników. Oznacza to trafniejsze reklamy dla użytkowników, większe przychody dla wydawców i większą opłacalność dla reklamodawców! Dzisiaj z przyjemnością informujemy o udostępnieniu najnowszego produktu związanego z AdSense dla wyszukiwania: niestandardowych reklam w sieci wyszukiwania. Strona aktualnie dostępna jest m.in. w języku angielskim, jednak z dniem dzisiejszym udostępniamy już ten produkt wydawcom na rynku polskim.

Niestandardowe reklamy w sieci wyszukiwania mają na celu nie tylko zapewnienie znakomitego kierowania, ale i umożliwienie dostosowania do wyglądu i sposobu działania wyników wyszukiwania w danej witrynie. Zamiast korzystać ze standardowych rozmiarów można określić dokładną szerokość każdej jednostki reklamowej wraz z liczbą pojedynczych reklam, która ma zostać wyświetlona, układem reklam, rozmiarem i typem czcionek oraz wieloma innymi opcjami. Można też zapoznać się ze sposobem korzystania z tych funkcji przez naszych pierwszych reklamodawców w wynikach wyszukiwania związanych z motoryzacją w witrynie LemonFree lub w wynikach wyszukiwania zakupów w witrynie eCrater.com.

Dzięki niestandardowym reklamom w sieci wyszukiwania możemy błyskawicznie opracowywać i udostępniać nowe formaty reklam w sieci wyszukiwania i rozszerzeń bez potrzeby aktualizowania kodu wyszukiwania przez wydawców. Na stronie wyników wyszukiwania Google intensywnie testowaliśmy np. nowe rozszerzenia reklam w sieci wyszukiwania, zapewniające użytkownikom informacje na temat lokalizacji, zdjęcia produktów, linki do stron i informacje o sprzedawcy. Dwa z nowych formatów są obecnie dostępne do użytku w niestandardowych reklamach w sieci wyszukiwania: Linki witryny dla reklam i Oceny sprzedawców. Linki witryny dla reklam pozwalają zwiększyć atrakcyjność reklam dzięki udostępnieniu do 4 dodatkowych linków prowadzących do określonej, trafnej zawartości w witrynie reklamodawcy. Oceny sprzedawców powodują dodanie ocen w postaci gwiazdek poniżej reklamy sprzedawcy. Oceny są ustalane na podstawie zbiorczych danych z witryn z recenzjami. Pozwala to wyróżnić reklamy sprzedawców polecanych przez kupujących online. W miarę opracowywania nowych formatów w przyszłości będziemy je udostępniać w niestandardowych reklamach w sieci wyszukiwania, co automatycznie zapewni korzyści naszym wydawcom.

Aby rozpocząć korzystanie z niestandardowych reklam w sieci wyszukiwania zarejestruj się tutaj. Obecnie możemy zaakceptować i obsłużyć zgłoszenia tylko od ograniczonej liczby wydawców, ale z chęcią sprawdzimy Twoje zgłoszenie, a w przyszłości rozszerzymy program.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz