czwartek, 20 października 2011

Nowe oblicze jednostek linków

Jeśli korzystasz z jednostek linków, wiesz zapewne, że są one doskonałym sposobem na generowanie dodatkowych przychodów z małych przestrzeni w witrynie. W przeszłości wprowadzaliśmy już aktualizacje reklam tego typu, ale dziś chcemy uatrakcyjnić ich wygląd. Uznaliśmy, że nadszedł czas na ponowne przeanalizowanie układu jednostek linków i strony docelowej, aby nadać reklamom tego typu nowoczesny wygląd, a także znacząco poprawić ich skuteczność. Poniżej przedstawiamy krótkie omówienie zmian.

Jednostka linków

Z opinii uzyskanych od naszych wydawców wynika, że nie są pewni, dlaczego powinni wybierać między wyświetlaniem czterech i pięciu haseł w jednostkach linków. Większość użytkowników wybiera jedną z tych opcji na podstawie domniemanej skuteczności. Sprawdziliśmy, że jednostki linków z czterema hasłami są prawie zawsze skuteczniejsze od tych z pięcioma. W związku z tym postanowiliśmy ograniczyć liczbę tematów we wszystkich jednostkach linków do czterech w układach poziomych i trzech w układach pionowych. Jeśli aktualnie używasz jednostek linków, ta zmiana zostanie wprowadzona automatycznie. Nieznacznie zwiększyliśmy także odstępy między tematami i rozmiar czcionki.

Strona reklamy

W związku z ogólnym odświeżeniem wizerunku stron Google, postanowiliśmy także nadać nowy wygląd stronom docelowym jednostek linków. Schemat kolorów, orientacja, czcionki i numery reklam będą od teraz wyglądały tak:

Będziemy nadal pracowali nad ulepszaniem jednostek linków i mamy nadzieję, że wkrótce pojawią się nowe interesujące informacje na ten temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz