czwartek, 20 października 2011

Podnoszenie kosztów kliknięcia (CPC) – działania zalecane i niezalecane


W dzisiejszym poście chcemy omówić wybrane strategie, które mogą potencjalnie zwiększyć koszt kliknięcia (CPC) jednostek reklamowych.

Nie można ocenić, czy CPC jest dobry czy zły, istnieje jednak kilka zalecanych i niezalecanych czynności, na które warto zwrócić uwagę, jeśli chce się zwiększyć wartość tego współczynnika. Poniżej prezentujemy kilka sprawdzonych metod w tym zakresie:


DZIAŁANIA ZALECANE

Włącz obsługę reklam tekstowych i graficznych/multimedialnych we wszystkich jednostkach reklamowych. W ten sposób liczba reklamodawców konkurujących o jednostki reklamowe w Twojej witrynie będzie większa, dzięki czemu na aukcji zostanie wyłoniona reklama najlepiej płatna. Możesz dowiedzieć się więcej na ten temat od jednego z naszych wydawców, który wprowadził tę zmianę, a następnie za pomocą nowego interfejsu AdSense zmienić wszystkie jednostki jednocześnie.

Ogranicz do minimum listę filtrów, aby nie obniżać potencjalnych przychodów przez blokowanie najlepiej płatnych reklam. Obejrzyj ten film, aby lepiej zrozumieć mechanizm aukcji reklam i dowiedzieć się, jak uzyskać najwyższy poziom konkurencji o powierzchnię reklamową.

Zwiększ liczbę reklam konkurujących w witrynie, tworząc kanały niestandardowe w przypadku reklam kierowanych na miejsca docelowe. Odwiedź nasze Centrum Pomocy aby znaleźć więcej informacji i instrukcji, jak to zrobić.

Najlepiej płatne reklamy są wyświetlane w pierwszej jednostce reklamowej zdefiniowanej w kodzie HTML. Aby korzystać z tej możliwości, musisz skonfigurować kanały niestandardowe i ustalić, która jednostka reklamowa ma najwyższy współczynnik klikalności (CTR). Następnie możesz łatwo zmienić kod witryny, tak aby w najskuteczniejszej jednostce pojawiały się najlepiej płatne reklamy.

DZIAŁANIA NIEZALECANE

Niektórzy wydawcy sądzą, że pisząc o najlepiej płatnych słowach kluczowych, będą mogli zwiększyć zarobki z witryny. Odradzamy takie działanie. Najlepiej pisać o tym, na czym się znamy i do czego podchodzimy z pasją, ponieważ tylko w ten sposób mogą powstawać ciągle nowe, ciekawe i oryginalne treści przyciągające użytkowników do witryny.

Nie używaj treści pobieranych z innych witryn. Jest to naruszenie naszych zasad.

Nie twórz wielu kont. Wydawcy nie mogą mieć wielu kont AdSense z tą samą nazwą odbiorcy płatności, a umieszczenie kodu reklamy z różnych kont w jednej witrynie w żaden sposób nie wpływa na CPC.

Wreszcie, nie można podejmować prób wpływania na standardowe zachowanie, kierowanie ani wyświetlanie reklam w żaden sposób niezgodny z zasadami Google. W razie wątpliwości w tym zakresie, zapoznaj się z zasadami programu Google AdSense.

Mamy nadzieję, że te uwagi pomogą Ci zoptymalizować implementację AdSense i osiągnąć maksymalny CPC. Opowiedz nam o swoich wynikach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz