czwartek, 20 października 2011

Dzięki +1 reklamy displayowe są teraz trafniejsze

Kilka dni temu zaprezentowaliśmy kilka nowych dodatków do Google+. Z przyjemnością ogłaszamy wprowadzenie jeszcze jednego dodatku dla wydawców AdSense – przycisku +1 w sieci reklamowej Google.

Od października przycisk +1 zacznie się pojawiać przy reklamach displayowych w Twoich witrynach. Za pomocą jednego kliknięcia użytkownicy będą mogli rekomendować poszczególne reklamy, dzięki czemu będą one częściej wyświetlane ich znajomym z sieci społecznościowych. Sądzimy, że dzięki rekomendacjom użytkownicy będą częściej zwracali uwagę na reklamy w Twojej witrynie, co powinno zwiększyć liczbę kliknięć i z czasem dawać większe przychody.

Posłużmy się przykładem Sylwii, która widzi reklamę tanich biletów lotniczych i klika przycisk +1, uważając, że ta oferta może spodobać się jej znajomym. Gdy znajomi Sylwii oraz osoby z jej listy kontaktów po zalogowaniu na swoje konta Google zauważą tę reklamę, zobaczą również u dołu zdjęcie Sylwii z informacją, że zarekomendowała tę reklamę za pomocą przycisku +1.
Przycisk +1 i rekomendacje są wyświetlane u dołu reklamy displayowej.

Istnieje też większe prawdopodobieństwo, że znajomi i osoby z listy kontaktów Sylwii zobaczą reklamę. Dynamika naszych aukcji reklam pozostaje bez zmian, chociaż reklamy będą teraz włączone do aukcji stron, które odwiedzają znajomi Sylwii. Uważamy, że rekomendacje znajomych mogą być sygnałem świadczącym o trafności reklamy.

Rekomendacje +1 pomogą określać trafność reklamy. Wszystkie reklamy, które mogą być wyświetlane, będą nadal uczestniczyły w aukcjach i wciąż będziemy wyświetlać te, które generują największe przychody. Kliknięcia przycisku +1 nie są zaliczane do kliknięć reklam. Kliknięcia przycisku +1 nie generują przychodów, ale dzięki nim system AdSense może wyświetlać internautom trafniejsze reklamy, co z czasem powinno zwiększyć przychody.
W telefonach komórkowych przycisk +1 zastąpi dotychczasowe logo „g”. Rekomendacje będą widoczne przez kilka sekund, po czym stopniowo znikną.


Przycisk +1 będzie wyświetlany w reklamach displayowych (graficznych, animowanych GIF i flashowych) AdSense dla treści i AdSense dla treści na telefony komórkowe. Jeśli nie chcesz, by funkcja +1 i adnotacje społecznościowe pojawiały się w reklamach displayowych na Twoich stronach, możesz zrezygnować z tej opcji. Wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie google.com/adsense.

Reklamy displayowe są znacznie skuteczniejsze, kiedy internauci widzą, kto ze znajomych je poleca. To poprawia komfort korzystania z witryny, a także zapewnia większe przychody.

Więcej informacji na temat przycisku +1 w reklamach displayowych znajdziesz w Centrum pomocy AdSense.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz