czwartek, 20 października 2011

Nowa procedura rejestracyjna wydawców AdSense

Stale oceniamy naszą procedurę składania zgłoszeń do programu AdSense w celu zapewnienia jak najbezpieczniejszej sieci dla reklamodawców oraz maksymalnego poziomu zadowolenia wydawców. Mając to na uwadze, wprowadziliśmy zmianę w początkowym procesie rejestracji, która przyczyni się do wzmocnienia sieci AdSense. Poprawa jakości sieci zwiększy jej popularność i zainteresowanie wśród reklamodawców, zapewniając większy potencjał uzyskiwania przychodów dla wszystkich naszych wydawców.

Począwszy od dziś, będziemy rozsyłać powiadomienia w dwóch ważnych momentach procesu sprawdzania. Po przesłaniu nowego zgłoszenia przeprowadzimy wstępną kontrolę witryny oraz danych otrzymanych od wnioskodawcy. Jeśli zgłoszenie zostanie zakwalifikowane do drugiego etapu, powiadomimy wnioskodawcę za pośrednictwem poczty e-mail, przyznając mu dostęp do konta oraz przesyłając kod reklamy, który ma zostać umieszczony w zgłoszonej witrynie. Ważne jest, aby na tym etapie wnioskodawca umieścił kod reklamy w witrynie, ponieważ proces sprawdzania nie może zostać zakończony przed wdrożeniem kodu reklamy.

Rzeczywiste reklamy nie będą jednak wyświetlane od razu po umieszczeniu kodu reklamy w zgłoszonej witrynie. Dopóki zgłoszenie nie zostanie całkowicie zatwierdzone, będą wyświetlane tymczasowe „puste reklamy”. Te puste reklamy będą wtapiać się w tło strony, pozostaną więc niewidoczne dla użytkowników. Użytkownicy nie będą mieli co klikać i żadne przychody nie będą jeszcze generowane. Jeśli wnioskodawca zaloguje się na swoje konto AdSense na tym etapie procesu, zobaczy przypomnienie, że jego konto jest nadal w trakcie sprawdzania.

Niedługo po dodaniu kodu reklamy do zgłoszonej witryny zostanie podjęta ostateczna decyzja o zatwierdzeniu i wnioskodawca otrzyma powiadomienie pocztą e-mail. Nowo zatwierdzeni wydawcy zauważą rzeczywiste reklamy automatycznie wyświetlane w miejscu istniejących jednostek reklamowych na swoich stronach. Mogą oni, do czego gorąco namawiamy, dodać więcej jednostek reklamowych zarówno do zgłoszonej witryny, jak i do innych swoich witryn zgodnych z naszymi zasadami. Ponadto zachęcamy nowych wydawców do zadbania o to, by ich witryny zostały zaindeksowane przez robota AdSense (Mediapartners-Google), oraz do używania naszych najskuteczniejszych formatów reklam.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat nowego procesu zatwierdzania, przejdź do naszego Centrum pomocy lub zadaj pytanie na ten temat w ramach naszego Forum Pomocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz