czwartek, 20 października 2011

Przygotuj się na okres świąteczny dzięki kierowaniu na miejsca docelowe


Święta tuż, tuż… Największe marki reklamujące się w programie AdWords przygotowują się do sezonu, podnosząc budżety marketingowe i planując kierowane kampanie. Ty także możesz wykorzystać kierowanie na miejsca docelowe i umożliwić reklamodawcom kierowanie reklam bezpośrednio na Twoją witrynę.

Choć reklamy kierowane na miejsca docelowe mogą być wyświetlane we wszystkich witrynach, istnieją jednak sposoby, aby zwiększyć ich liczbę w Twojej witrynie. Po pierwsze, przekształć kanały niestandardowe w miejsca docelowe reklam. Zadbaj o dobry tytuł i opis, ułatwiające potencjalnym reklamodawcom wybór odpowiednich odbiorców, do których dotrą dzięki reklamie wTwojej witrynie. W opisie warto uwzględnić nazwę witryny, branżę, pozycję i rozmiar reklamy oraz dane demograficzne witryny.

Następnie sprawdź, czy stosujesz najskuteczniejsze jednostki reklamowe i czy są one umieszczone w optymalnych pozycjach. Na końcu umieść witrynę w narzędziu Ad Planner. Dzięki temu reklamodawcy łatwiej znajdą Twoją witrynę i dobiorą odpowiednie miejsca, w których mają być wyświetlane ich reklamy. Reklamy kierowane na miejsca docelowe zazwyczaj mają znacznie wyższy RPM, co oznacza wyższe zarobki dla Ciebie.

Tworzenie kierowanych kanałów to prosty i skuteczny sposób na uzyskanie dodatkowych przychodów. Potrzeba czasu, aby reklamodawcy je zauważyli, warto więc działać już teraz! Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z instrukcją podaną w Centrum pomocy. Wprowadzając powyższe zmiany, nie tylko przygotujesz miejsca docelowe na nadchodzący sezon świąteczny, ale także umożliwisz kierowanie na nie najlepszych kampanii w przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz