czwartek, 20 października 2011

AdSense – fakty i mity, część II: Elektroniczny transfer środków (EFT)


Mit: Google nie obsługuje Elektronicznego transferu środków w moim kraju, ponieważ mnie nie lubi!

Fakt: Przed uruchomieniem EFT w nowych krajach musimy rozważyć wiele czynników. Chcielibyśmy jednak podkreślić, że bezustannie pracujemy nad rozszerzeniem opcji płatności dla wydawców we wszystkich regionach.

Uruchomienie opcji EFT w danym kraju zależy od wielu czynników. Za każdym razem, gdy w kolejnym kraju uruchamiamy Elektroniczny transfer środków (EFT), naszą najszybszą metodę płatności, otrzymujemy wiele próśb o wprowadzenie jej w następnych krajach. Zawsze ich słuchamy! Naszym celem jest uruchomienie EFT w możliwie największej liczbie krajów, ale zanim to zrobimy, musimy rozpatrzyć wiele różnych aspektów, w tym ograniczenia prawne i bankowe.

Nieustannie pracujemy nad przezwyciężeniem trudności w uruchomieniu EFT w kolejnych krajach. Dziękujemy za cierpliwość. Zdajemy sobie także sprawę, że jesteście lokalnymi ekspertami. Jeżeli odkryjecie, że są metody płatności, których jeszcze nie oferujemy, a które dobrze by się sprawdziły w Waszej sytuacji, powiadomcie nas o tym! Z przyjemnością zapoznajemy się z dobrymi sugestiami osób, które znają się na tym najlepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz