wtorek, 25 października 2011

Optymalizacja strony pod Adsense.

Pewne lokalizacje są lepsze od innych pod względem emisji reklamy. Reklamy umieszczone blisko dobrej treści i w pobliżu pola nawigacji zazwyczaj są skuteczne, ponieważ użytkownicy są skupieni na tych własnie obszarach strony. Podczas gdy ta mapa jest przydatna jako wskazówka ustawień jednostek, zaleca się stawianie twoich użytkowników na pierwszym miejscu ustalając pozycje reklam. Myśl o tym co widzą i czego szukają Twoi odwiedzający, i co może być dla nich najprzydatniejsze. Stwierdzisz wtedy, że najbardziej optymalna pozycja reklamy nie jest zawsze taka oczywista. Na przykład, na stronach gdzie użytkownicy zwykle są skupieni na czytaniu paragrafów, jednostki umieszczone bezpośrednio pod końcem redakcyjnej zawartości przejawiają tendencję dużej skuteczności. To tak, jakby użytkownicy kończyli czytać tekst i szukali ciągu dalszego. Precyzyjnie dobrane i umiejscowione reklamy mogą być na to odpowiedzią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz