czwartek, 20 października 2011

Korzystanie z Google AdSense w uzupełnieniu z Google AdWords

O zaletach programu AdWords nie należy nikogo przekonywać. Pomaga on zwiększać ruch w witrynie i zmieniać zaciekawionych przeglądających użytkowników w stałych klientów. Jednak przeciętnie współczynnik konwersji w witrynach e-commerce wynosi tylko 1%, co oznacza, że 99% odwiedzin przeciętnej witryny e-commerce nie kończy się zakupem.

I tu z pomocą przychodzi Google AdSense. Korzystanie z Google AdSense (bezpłatny program pozwalający właścicielom witryn wyświetlanie reklam w publikowanych treściach) umożliwia zarabianie na tych 99% ruchu, co może być bardzo skutecznym sposobem generowania dodatkowych przychodów. Wystarczy, że umieścicie fragment kodu w Waszej witrynie i wybierzecie miejsca wyświetlania reklam. My umieścimy odpowiednie reklamy, a pieniądze wpadają do Waszej kieszeni.

Histora DesignerApparel.com, Google AdWords i AdSense

DesignerApparel.com jest luksusową witryną e-commerce z konfekcją najlepszych projektantów w przystępnych cenach. Firma korzysta już z Google AdWords, ale postanowiła wdrożyć rozwiązania AdSense dla treści oraz AdSense dla wyszukiwania. DesignerApparel zachowała również pełną kontrolę nad typami wyświetlanych reklam.





„AdSense okazał się kluczowym elementem osiągnięcia pożądanego ROI w AdWords” – stwierdził Dominic Ang, prezes firmy MyPerfectSale.com, właściciela DesignerApparel.com. „Na początku, jak w przypadku każdej witryny e-commerce, martwiliśmy się, że wystąpi efekt kanibalizmu, ale dzięki testom i wykorzystaniu zaawansowanych filtrów konkurencji AdSense doszliśmy do wniosku, że przeznaczając dla AdSense niektóre miejsca, takie jak koniec strony czy strony wyjściowe, osiągamy znaczący dodatkowy przychód bez uszczerbku dla naszego głównego źródła zarobku. W ciągu ostatnich dwóch lat zwiększyliśmy nasze przychody z AdSense o ponad 600%. To z kolei pomogło nam zwiększyć inwestycje w AdWords z zachowaniem stałego, dodatniego ROI. Często traktujemy przychody z AdSense jako częściowy, ale natychmiastowy rabat na nasze inwestycje w AdWords”.

Jeśli jeszcze Was to nie przekonało, poniżej znajdziecie więcej informacji na temat AdSense:

Wy zarabiacie. My płacimy! Tyle w tym temacie.

Pełna kontrola w Waszych rękach. Macie pełną kontrolę nad rozmiarem, rozmieszczeniem i kategoriami wyświetlanych reklam.

Żadnego ryzyka, żadnych zobowiązań. Jeśli uznacie, że ten program nie jest dla Was, zawsze możecie zrezygnować. Obiecujemy, że nie będziemy się gniewać.

Aby poznać najnowsze aktualności i wskazówki dotyczące programu Google AdWords, zapraszamy na nasz oficjalny polski blog o AdWords Wszystko o AdWords.

Jeśli jeteście zainteresowani wypróbowaniem AdSense, zarejestrujcie się już dzisiaj!

Opublikowane przez: Lisa Shieh, Zespół Inside AdWords, adaptacja: Kama Jaskólska, AdWords Account Associate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz