środa, 2 listopada 2011

Uwydatnianie tytułów reklam

Get Adobe Flash playerCiągle dokonujemy ulepszeń i wprowadzamy nowe funkcje, dlatego też zawsze interesują nas Wasze pomysły i opinie. Dostaliśmy wiele sygnałów z pytaniem o możliwość zmiany koloru tytułu reklamy, gdy użytkownik przesuwa kursor myszki nad linkiem tytułu. Podczas testowania odkryliśmy, że ta funkcja zwiększała zarobki wydawców, a także korzyści dla użytkownika i reklamodawcy. Miło nam oznajmić, że usprawnienie to wprowadziliśmy we wszystkich reklamach tekstowych.

Istnieje oczywiście wiele kombinacji kolorów linku i tła w jednostkach reklamowych na wszystkich witrynach wydawców. Po intensywnych testach okazało się, że sam zmieniony kolor może mieć kolosalne znaczenie. Niewłaściwy odcień może nawet ujemnie wpływać na współczynnik klikalności (CTR). Dla określenia koloru, na jaki zmieni się link tytułu przy najechaniu na niego kursorem myszki, weźmiemy wybrany przez Ciebie kolor tytułu i znajdziemy odpowiednią barwę dopełniającą na kole barw. Na przykład tytuł niebieski zmieni się na czerwony. W czasie testów kolory te wykazały się większą skutecznością niż pozostałe.

W dalszym ciągu będziemy badać wpływ kolorów na CTR i skuteczność reklam, aby w przyszłości dokonać dalszych ulepszeń. Podziel się swoją opinią i sugestiami związanymi z produktem w komentarzach pod tym postem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz