wtorek, 15 listopada 2011

Porady na temat zasad AdSense – jak tworzyć niepowtarzalne i wartościowe treści

Dziś chcemy pokazać, jak tworzenie witryn o niepowtarzalnej i wartościowej treści może rozwinąć Twój biznes i zwiększyć liczbę użytkowników. Jest to temat, który budzi najwięcej wątpliwości wśród wydawców i często jest niewłaściwie rozumiany. Wynika to z różnych wyobrażeń o tym, co stanowi niepowtarzalną i odpowiednią treść.


Stworzenie witryny, która jest przydatna i zawiera wiele wartościowych informacji, to istotna część modelu biznesowego AdSense. Pozwala ona wydawcom długofalowo zwiększać przychody oraz utrzymać wysoką jakość sieci. Taka witryna nie tylko zwiększa satysfakcję użytkowników, którzy przeglądają ją dłużej i klikają odpowiadające im reklamy, ale także utrzymuje konto wydawcy w dobrym stanie. Webmasterzy przedstawiający treść witryny w sposób jasny i dokładny mają bardziej zadowolonych użytkowników i zajmują lepszą pozycję niż ci, którzy cały czas szukają możliwych do wykorzystania luk we wskazówkach dotyczących jakości.


Kopiowanie treści z innych witryn, automatyczne tworzenie treści lub ich przepisywanie z innych publikacji i czerpanie zysków z tego typu stron bez pozwolenia lub niezbędnych praw jest uważane za naruszenie zasad naszego programu. Jeśli zdarzy Ci się znaleźć artykuł, którego treść wzbudziła Twoją ciekawość i mogłaby Twoim zdaniem zainteresować innych, nie kopiuj go. Lepiej napisz własną opinię na ten temat. Bardzo nas cieszy, gdy wydawcy sami poruszają oryginalne i wartościowe zagadnienia. Zauważyliśmy też, że nasi najskuteczniejsi partnerzy to ci, którzy wypracowali swój własny styl.

Inne kwestie, o których warto pamiętać, to możliwie intuicyjny układ witryny oraz unikanie takich rozwiązań, które mogą wprowadzić użytkowników w błąd i w nienaturalny sposób skłaniać ich do klikania reklam lub sztucznie zwiększać liczbę wyświetleń. Nasze zasady dotyczące niepowtarzalnej treści witryn nie pozwalają również na wypełnianie strony słowami kluczowymi, które nie mają związku z jej treścią ani z jej odbiorcami, a których jedynym zadaniem jest manipulowanie systemem kierowania. Takie działania pogarszają dopasowanie reklam i zmniejszają zadowolenie użytkowników. Jeśli dodasz do witryny niepowtarzalne treści i usługi, użytkownicy Twojej strony zapamiętają swoje pozytywne doświadczenia i chętniej do niej wrócą.

Tworząc swoją witrynę, myśl przede wszystkim o użytkownikach, a nie o rankingu w wyszukiwarkach czy metodach zwiększania liczby kliknięć reklam. W firmie Google kierujemy się następującą zasadą: „Skoncentruj się na użytkownikach, a reszta przyjdzie sama”. Mamy nadzieję, że wydawcy, rozwijając swoją działalność w AdSense, również będą o niej pamiętać. Zadbajmy razem o to, by sieć AdSense stanowiła przejrzyste i zrównoważone środowisko, w którym wydawcy tacy jak Ty mogą rozwijać się wspólnie z użytkownikami i reklamodawcami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz