wtorek, 13 grudnia 2011

Wyświetlanie zarobków uzyskanych w sieciach reklamowych z certyfikatem Google

Już w sierpniu 2009 r. umożliwiliśmy wielu sieciom reklamowym z certyfikatem Google konkurowanie z reklamami AdWords o miejsce na reklamę graficzną w witrynach. Miło nam poinformować o udostępnieniu nowego raportu, który pozwala na wyświetlanie zarobków według sieci reklamowej.


Dla przypomnienia, sieci reklamowe z certyfikatem Google umożliwiają uczestniczenie w aukcjach dodatkowym sieciom. Jesteśmy przekonani, że nasze duże zasoby reklamowe AdWords mogą dostarczać najlepiej płatnych reklam, ale w nielicznych sytuacjach, w których im się to nie udaje, funkcja ta zwiększa po prostu liczbę reklam uprawnionych do pojawienia się na stronach internetowych wydawców. Taki wzrost konkurencyjności może w dłuższej perspektywie czasowej prowadzić do zwiększenia ich zarobków. Należy pamiętać, że w przypadku tych sieci reklamowych przebieg aukcji nie ulega zmianie – nasz system wyświetla zawsze najlepiej płatne reklamy, niezależnie od tego, czy pochodzą z sieci reklamowych z certyfikatem Google, czy też z programu AdWords.

Dzięki wspomnianemu raportowi można zapoznać się z podziałem wyświetleń, kliknięć i zarobków według sieci reklamowych z certyfikatem Google. Aby wyświetlić ten raport, należy zalogować się na swoje konto i przejść na kartę Raporty skuteczności. Klikając na bocznym pasku nawigacyjnym przycisk Sieci reklamowe, można sprawdzić, jakie sieci wyświetlały reklamy na Twoich stronach i z jaką skutecznością. Należy pamiętać, że nie ma żadnych danych historycznych sprzed 27 września 2011 r.

Sieci reklamowe z certyfikatem Google mają wszystkie zalety współpracy z wieloma sieciami, ale zapewniają jednocześnie poziom bezpieczeństwa, wygody i kontroli znany z systemu AdSense. Wszystkie sieci innych firm muszą spełniać nasze standardy dotyczące jakości reklam, szybkości działania i prywatności użytkowników. Wydawcy mają ponadto możliwość blokowania całych sieci i sprawowania kontroli nad blokowaniem reklam za pośrednictwem Centrum oceny reklam. Warto pamiętać, że blokowanie poszczególnych sieci może powodować zmniejszenie liczby reklam uprawnionych do pojawienia się na stronach i wpływać niekorzystnie na ogólne zarobki. Podobnie jak w przypadku reklam AdWords, im większa liczba reklam konkurujących o wyświetlenie na stronach internetowych, tym większe potencjalne zarobki.

Więcej informacji na temat sieci reklamowych z certyfikatem Google można znaleźć w Centrum pomocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz