61% użytkowników niechętnie wróci do witryny, jeśli nie jest ona dostosowana do telefonu komórkowego2. Pamiętaj, że nawet jeśli użytkownicy mogą wyświetlić witrynę w smartfonie, nie oznacza to, że jest ona dostosowana do komórek i łatwa w nawigacji. Z każdą chwilą coraz więcej użytkowników Twojej strony zaczyna korzystać z komórki, jeśli więc chcesz rozwinąć firmę za pomocą internetu mobilnego, utwórz witrynę dostosowaną do telefonów komórkowych.
Dziesięć wskazówek, które pomogą Ci zaprojektować taką witrynę:
Dziesięć wskazówek, które pomogą Ci zaprojektować taką witrynę:
- Postaw na szybkość – zaprojektuj witrynę tak, by szybko się wczytywała, a jej zawartość była łatwa do objęcia wzrokiem.
- Uprość nawigację – elementy nawigacyjne i funkcje wyszukiwania powinny być przejrzyste.
- Dostosuj witrynę do obsługi kciukami – zaprojektuj witrynę tak, by mogły z niej łatwo korzystać osoby o różnej wielkości dłoni.
- Projektuj z myślą o użyteczności – zadbaj o czytelność treści dla klientów.
- Zadbaj o dostępność – witryny mobilne powinny działać na wszystkich urządzeniach przenośnych.
- Zapewnij łatwość konwersji – określ jasno sposób dokonania zakupu przez użytkownika lub nawiązania kontaktu z Tobą.
- Postaw na informacje lokalne – klienci ciągle wyszukują w swoich telefonach informacji lokalnych.
- Pamiętaj o spójności przekazu – przenieś jak najwięcej funkcji z witryny na komputery do witryny na komórki.
- Stosuj przekierowania do witryny komórkowej – upewnij się, że użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę z urządzeń przenośnych są przekierowywani do witryny dostosowanej do komórek.
- Słuchaj, ucz się i powtarzaj – stale przeprowadzaj testy i optymalizacje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz