Ostatnio na blogu pisałem , że nadchodzi dobry czas dla reklam w wyszukiwarkach dla telefonów komórkowych. Zapowiedzieliśmy także wprowadzenie nowej usługi reklamowej: reklam w wyszukiwarkach niestandardowych dla witryn mobilnych (strona w języku angielskim). Dziś zdradzamy więcej szczegółów na temat tego nowego formatu i jego zastosowania do promocji firmy w komórce.
Coraz większa liczba użytkowników korzysta z internetu na komórkach i coraz więcej wydawców treści na komputery dostosowuje publikowane strony do internetu mobilnego. Być może widzieliście już nasze ostatnie przedsięwzięcie GoMo, które ma pomóc wydawcom i firmom w tworzeniu witryn na komórki.
Obecnie wydawcy mogą zarabiać na witrynach mobilnych w programie AdSense dla treści na telefon komórkowy. Chcemy także pomóc wydawcom treści na komórki zarabiać na ruchu generowanym w wyszukiwarkach. Dlatego wprowadzamy reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych dla witryn mobilnych – od teraz można wyświetlać reklamy także w wyszukiwarce na komórce.
Witryny mobilne z możliwością wyszukiwania będą mogły wyświetlać reklamy związane z wyszukiwanym hasłem. Użytkownicy zobaczą te reklamy, a wydawcy zyskają nowe możliwości zarabiania na swoich usługach internetowych na komórki.
Wiele komórkowych witryn internetowych zawiera niestandardowe funkcje wyszukiwania, które pozwalają użytkownikom szukać treści według wielu różnych parametrów. Reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych dla witryn mobilnych uwzględnią te parametry, dzięki czemu wyświetlane reklamy będą możliwie blisko związane z wyszukiwanymi hasłami. Spójrzmy na poniższy ekran. Widzimy, że użytkownik korzysta z wyszukiwarki nieruchomości Trulia i chce znaleźć mieszkanie w Waszyngtonie. Reklamy są dopasowane to tego zapytania.
Wydawca Trulia.com wprowadził reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych na swoje witryny mobilne. Kiedy użytkownik przegląda w komórce wyniki wyszukiwania (w tym przypadku nieruchomości w Waszyngtonie), oprócz nich widzi także reklamy pasujące do treści jego zapytania.
Co więcej, wydawcy treści na komórki mogą dostosowywać wygląd reklam, tak by nie odbiegał od szaty graficznej witryny. Niektóre opcje dostosowania pozwalają zmienić rozmiar czcionki oraz kolor i gradient tła. Reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych można także integrować z aplikacjami na telefony komórkowe za pomocą tych samych opcji dostosowania (w języku angielskim).
Obecnie przyjmujemy zgłoszenia od wydawców, którzy chcą korzystać z reklam w wyszukiwarkach niestandardowych dla witryn mobilnych. Jeśli jesteś wydawcą witryn komórkowych lub programistą aplikacji mobilnych i chcesz korzystać z tej usługi, zgłoś się teraz na stronie reklam w wyszukiwarkach niestandardowych.
Coraz większa liczba użytkowników korzysta z internetu na komórkach i coraz więcej wydawców treści na komputery dostosowuje publikowane strony do internetu mobilnego. Być może widzieliście już nasze ostatnie przedsięwzięcie GoMo, które ma pomóc wydawcom i firmom w tworzeniu witryn na komórki.
Obecnie wydawcy mogą zarabiać na witrynach mobilnych w programie AdSense dla treści na telefon komórkowy. Chcemy także pomóc wydawcom treści na komórki zarabiać na ruchu generowanym w wyszukiwarkach. Dlatego wprowadzamy reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych dla witryn mobilnych – od teraz można wyświetlać reklamy także w wyszukiwarce na komórce.
Witryny mobilne z możliwością wyszukiwania będą mogły wyświetlać reklamy związane z wyszukiwanym hasłem. Użytkownicy zobaczą te reklamy, a wydawcy zyskają nowe możliwości zarabiania na swoich usługach internetowych na komórki.
Wiele komórkowych witryn internetowych zawiera niestandardowe funkcje wyszukiwania, które pozwalają użytkownikom szukać treści według wielu różnych parametrów. Reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych dla witryn mobilnych uwzględnią te parametry, dzięki czemu wyświetlane reklamy będą możliwie blisko związane z wyszukiwanymi hasłami. Spójrzmy na poniższy ekran. Widzimy, że użytkownik korzysta z wyszukiwarki nieruchomości Trulia i chce znaleźć mieszkanie w Waszyngtonie. Reklamy są dopasowane to tego zapytania.
Wydawca Trulia.com wprowadził reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych na swoje witryny mobilne. Kiedy użytkownik przegląda w komórce wyniki wyszukiwania (w tym przypadku nieruchomości w Waszyngtonie), oprócz nich widzi także reklamy pasujące do treści jego zapytania.
Co więcej, wydawcy treści na komórki mogą dostosowywać wygląd reklam, tak by nie odbiegał od szaty graficznej witryny. Niektóre opcje dostosowania pozwalają zmienić rozmiar czcionki oraz kolor i gradient tła. Reklamy w wyszukiwarkach niestandardowych można także integrować z aplikacjami na telefony komórkowe za pomocą tych samych opcji dostosowania (w języku angielskim).
Obecnie przyjmujemy zgłoszenia od wydawców, którzy chcą korzystać z reklam w wyszukiwarkach niestandardowych dla witryn mobilnych. Jeśli jesteś wydawcą witryn komórkowych lub programistą aplikacji mobilnych i chcesz korzystać z tej usługi, zgłoś się teraz na stronie reklam w wyszukiwarkach niestandardowych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz