Docierają do nas głosy, że macie czasem kłopoty z doborem odpowiednich ustawień czcionki w reklamach tekstowych AdSense. Domyślnie oferujemy podstawowy zestaw kilku opcji kolorów reklam oraz rozmiarów i typów czcionek, dobranych na podstawie wysokiej skuteczności w witrynach wszystkich wydawców.
Miło nam poinformować o ulepszeniach domyślnych ustawień czcionki, dzięki którym będzie można lepiej dostosować jednostki reklamowe do konkretnej witryny i grupy użytkowników. Nasz system automatycznie wybierze i wyświetli najskuteczniejszą opcję dla każdej jednostki reklamowej z włączonym domyślnym rozmiarem i typem czcionki. Wybór najlepszej opcji dla konkretnej reklamy zależy od wielu czynników, np. systemu operacyjnego i przeglądarki, w której użytkownik wyświetla reklamy (system operacyjny, przeglądarka), a także od samej jednostki reklamowej – ustawionego języka, rozmiaru, liczby reklam itd. Przetestowaliśmy wpływ tych czynników na czcionki w AdSense, a najlepsze kombinacje wprowadziliśmy do domyślnych ustawień czcionki. Celem tej aktualizacji jest poprawa skuteczności reklam w witrynie przez automatyczne zastosowanie optymalnych ustawień czcionki w jednostkach reklamowych.
Warto pamiętać, że zmiana dotyczy wyłącznie tych jednostek reklamowych, w których wybrane są opcje Domyślna rodzina czcionek AdSense oraz Domyślny rozmiar czcionki AdSense. Jeżeli w reklamach jest określony konkretny typ lub rozmiar czcionki, zmiana ta nie będzie miała na nie wpływu, zachęcamy jednak do wypróbowania naszych nowych ustawień. Ustawienia czcionki jednostki reklamowej można zmienić na karcie Moje reklamy. Aby zmienić ustawienia przyszłych jednostek reklamowych, wystarczy przejść do ustawień konta na stronie głównej i ustawićDomyślne preferencje wyświetlania reklamy.
Mamy nadzieję, że zmiany te przypadną Wam do gustu. W miarę wprowadzania kolejnych usprawnień w reklamach tekstowych będziemy Was na bieżąco o nich informować.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz