środa, 11 stycznia 2012

MYPAY - zarabianie na wypełnianiu ankiet , braniu udziału w konkursach. itp


Od pewnego czasu obserwowałem tzw. zarabianie w internecie . Głównie chodzi tu o klikanie w banery , czytanie płatnych meili ... i natrafiłem na MYPAY . Tutaj klikasz w akcje - wypełniasz kwestionariusze oraz bierzesz udział w konkursach. Za każdą poprawnie wykonaną akcje otrzymujesz od 0,15 zł do 1 zł .
 Spędzając ok. 30 min dziennie w ciągu miesiąca bez problemu można zarobić ok. 150-200 zł . Najlepsi wyciągają spokojnie ok. 400 zł , ale muszą poświęcić już ok. 1 godziny.
Dziennie średnio mamy około 15 nowych akcji do wykonania. 
Proszę się nie denerwować jak od razu nie zostaną dopisane pieniążki - zazwyczaj dopisywane są po 10 min ale niektóre akcje dopiero są dopisywane raz w tygodniu hurtem. Ważne jest potwierdzanie akcji w mejlu.

Ważne !


Jeśli chcesz otrzymać ode mnie poradnik jak wykonywać te zadania ( parę ciekawych tricków ) zapisz się z banera poniżej i napisz do mnie - temat proszę nazwać- MYPAY a w treści podać swój login na mypay - w ciągu 24h prześlę Tobie poradnik.
Mój Email to : kaziu1812@interia.pl



Jeśli uzbierasz na swoim koncie ponad 10 zł - napisz do mnie a włączę refback 30%.

Czy firma jest wypłacalna ?? Oto dowód - 2 dni po 20min i oto wynik:





Życzę powodzenia... 


                            Tu znajdziesz poradnik

2 komentarze:

  1. nowe kody bonusowe o wartości 0.50 zł to "bodzio1" 8sztuk i "bodzio2" 5 sztuk... życze wysokich zarobków...

    OdpowiedzUsuń
  2. nowe kody mypay
    kod1: bodzio1 jeszcze 6 sztuk
    kod2: bodzio2 jeszcze 3 sztuki
    warte 0.50 zł
    oraz nowość nowe kody na veuro.de niemiecki odpowiednik mypay
    kod: cashman
    wartość kodu to 0.25 euro
    tak tak euro bo tam się w euro zarabia polecam.

    OdpowiedzUsuń